חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

תפריט

מדריך לבחירת פרחים לכל אירוע.

לפרחים יש את היכולת המופלאה לבטא רגשות ולהוסיף יופי לכל אירוע. בין אם אתם מתכננים חתונה, חוגגים יום הולדת, או רוצים להביע תנחומים, בחירת הפרחים הנכונים הוא דבר חיוני ומשמעותי ביותר. במדריך שהכנו לכם אצלנו ב ‘פרחים בנעם- משלוחי פרחים מהחקלאי ללקוח’, תלמדו איך לבחור את הפרחים המושלמים לאירועים השונים, ותקבלו כלים וטיפים יעילים שיסייעו לכם לבצע את בחירת הפרחים הנכונה והאידיאלית.

להבין את כוחם של הפרחים:

כבר דורות רבים שפרחים מזוהים כדרך עוצמתית לתקשר, וטומנים בתוכם משמעויות רבות ומגוונות. משחר ההיסטוריה, אנשים משתמשים בפרחים על מנת לבטא את רגשותיהם, לחגוג אירועים משמעותיים, ולהעביר מסרים ללא מילים. הבנה של ‘שפת הפרחים’ תגדיל משמעותית את היכולת שלכם לבחור את הפרחים המושלמים עבור כל אירוע.

בחירת הפרחים היא הרבה מעבר למראם החיצוני. לכל פרח יש את התכונות שלו, ויכול לעורר רגשות ספציפיים. לדוגמה, ורדים אדומים מאוד נפוצים באירועים הקשורים לאהבה, תשוקה ורומנטיקה, בעוד שחרציות לבנות מסמלות טוהר וחגיגיות. צבע הפרחים משחק תפקיד משמעותי בהעברת מסרים שונים. גוונים חמים כמו צהוב וכתום, לעיתים קרובות מייצגים אושר ושמחה, ואילו צבעי פסטל עדינים יותר, כמו ורוד ולוונדר נותנים תחושת עדינות ורוך.

בזמם שבוחרים פרחים, יש להתייחס למאורע ולמי שהולך לקבל את הפרחים. לכל אירוע יש את האווירה והמטרה שלו, ובחירת הפרחים הנכונה יכולה להגביר את החוויה הכללית של האירוע. בין אם זו מסיבה משמחת, אירוע חגיגי, או פשוט מחווה לבבית למישהו שאוהבים, הפרחים שאתם בוחרים אמורים להדהד ולהעצים את הרגש שאתם רוצים להעביר.

לדוגמה, כשמביעים אהבה ותשוקה באירועים כמו יום האהבה, ‘וולנטיינס דיי’, ט”ו באב, או יום נישואין, ורדים הם בחירה קלאסית. מצד שני, בתור מתנה לכבוד חג הפסח או ראש השנה, זר המשלב חרציות לבנות ושושן צחור יכול גם הוא להתאים בהחלט.

על ידי הבנת משמעויותיהן השונות של הפרחים השונים, תוכלו לקבל החלטות נכונות בבחירת הפרחים המתאימים לאירוע ולמסר שאותו אתם רוצים להעביר. אך מעל לכל אלו, יש לקחת בחשבון את העדפותיהם של מי שיקבלו אותם.

פרחים לחתונה- מעצבים את היום המאושר בחייכם:


כשזה מגיע לחתונה, לפרחים יש תפקיד משמעותי בליצור אווירה רומנטית, חגיגית ומיוחדת, בהתאם לרצונם של המתחתנים ולקונספט האירוע הרצוי.

ישנם מספר סגנונות לסידורי ועיצובי פרחים פופולריים לחתונות, המוכרים בעיקר בזכות יופיים, שללא ספק ישדרגו ושמחו אתכם במהלך היום המאושר בחייכם. מתרגשים להכיר את הסגנונות השונים לסידורי פרחים לחתונה? גם אנחנו!

ורדים הם ללא ספק אחד הפרחים האהובים לחתונות. הם מסמלים אהבה, תשוקה ויופי, מ שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור חגיגות רומנטיות. ורדים אדומים מעוררים לרוב תחושה של חיבה, בעוד שורדים ורודים מסמלים הערכה ועדינות. ורדים לבנים מסמלים טוהר, אלגנטיות וחגיגיות, ולרוב הם נבחרים לקישוט חתונות ואירועים אלגנטיים. מעבר לשימוש בוורדים הלבנים בקישוט החתונה, הם בחירה מאוד נפוצה לפרח מרכזי בזרי כלה רבים.

פרח נוסף ופופולרי מאוד, הוא האדמוניות. לא סתם האדמונית הייתה הפרח שכיכב בחתונתם של הארי ומייגן. האדמוניות ידועות כיהלום שבכתר של הפרחים, וכאן בארץ ניתן למצוא אותן בגידול מקומי לתקופה קצרה מאוד של כחודשיים- שלושה בלבד במהלך השנה, בין החודשים אפריל- יוני, כך שאם תרצו שהאדמוניות יקשטו את האירוע שלכם, תצטרכו להזמין אותן זמן רב מראש, ישירות מבורסת הפרחים בהולנד.

האדמוניות מגיעות במגוון רחב של צבעים שנעים בין לבן-ורוד-סגול-אדום-בורדו, מה שמאפשר לכם לבחור את הצבע המושלם והאידיאלי לאירוע שלכם. הן עדינות במיוחד, מפיצות ריח נהדר ונעים, ומשדרות יוקרה ואלגנטיות.


דלפיניום וטווידיה- שילוב נפוץ מאוד של פרחים לחתונה, לאלו האוהבים צבעי פסטל עדינים. לשניהם צבעים בגוונים של כחול- תכלת- לבן, מה שהופך אותם לבחירה מושלמת עבור אירועים על הים, או ליד מקור מים. צבעם הייחודי מאפשר להכין בעזרתם סידורי פרחים ייחודיים, שהפכו בשנים האחרונות לפופולריים ביותר.
הטווידיה הינו פרח חזק במיוחד שמקורו ביפן, ואותו ניתן להשיג בכל ימות השנה.

הדלפיניום הוא פרח עונתי שגדל רק בחורף ובאביב, ומגיע במגוון גדלים וזנים שונים.

כשאר מגיעים לבחור פרחים לחתונה, יש להתחשב בקונספט הכללי והצבע הרצוי בחתונה שלכם. אם יש לכם קונספט ספציפי, כמו למשל חתונת צהריים, אירוע בשטח, חתונה מקסיקנית וכו’, חשוב לבחור פרחים שיתמכו ויחזקו את קו העיצוב הרצוי, וכן לבחור פרחים שיתאימו למזג האוויר.
כמו כן, אל תשכחו לקחת בחשבון את ההעדפה האישית שלכם כאשר אתם בוחרים פרחים לחתונה! הפרחים שתבחרו צריכים להתאים לסגנון וההעדפה שלכם. הדבר נכון במיוחד כאשר בוחרים את סגנון זר הכלה. תנסו למצוא זר שמשלב את הפרחים האהובים עלייכם, פרחים שיש להם משמעות סמלית עבורכם, כך שהזר יהפוך ליותר אישי ומרגש.

בחירת פרחים לחתונה היא משימת כיפית, אך מאתגרת. הפרחים צריכים להתאים לאופי האירוע, להעדפות שלכם, וכן לעונה בשנה ולמיקום האירוע. קחו את הזמן להתלבט ולהתייעץ עם אנשי מקצוע שיסייעו לכם בבחירת הפרחים המושלמת עבורכם. צוות החנות של ‘פרחים בנעם- משלוחי פרחים מהחקלאי ללקוח בבאר שבע‘ ישמחו לסייע לכם בתהליך.

סידור פרחים אלגנטי וקלאסי לחתונת גן.

פרחים לימי הולדת- צבעים חיים כדי לחגוג את החיים.

ימי הולדת הם אירועים כיפים, שמביאים איתם המון שמחה ואושר. אחת הדרכים להוסיף צבע ושמחה לחגיגות היא השימוש בפרחים. כאשר מביאים פרחים ליום הולדת, חשוב לקחת בחשבון את העדפותיהם וסגנונם של מי שיקבלו את הפרחים:
מה הם הצבעים האהובים עליהם? האם אם אוהבים צבעים חמים כמו צהוב, ואז נוכל לשמח אותם עם זר חמניות גדולות ויפות? או שמא דווקא הצבע הכתום, וכך נוכל להתאים זר חרציות וגרברות בסגנון כפרי?
 האם יש פרחים עונתיים שגדלים רק בתקופה של יום ההולדת, שיכולים להתאים במיוחד לאירוע? כך למשל, נוכל לבחור עבור ילידי דצמבר- מרץ פרחים כמו טוליפים/צבעוניים ונוריות, שגדלים רק בעונה זו, בעוד שלילידי אפריל- מאי נבחר אדמוניות, שמאפיינות תקופה זו בשנה.

האם יש פרחים בעל משמעות מסוימת עבורם? אם ידוע לנו על חברה שביום החתונה שלה החליטה לקשט את כל האולם בזרי חמניות, ייתכן שנעדיף לשלוח לה זר שמשלב בתוכו חמניות.

אופציה נוספת שניתן לשלוח למישהו יקר לליבנו שחוגג יום הולדת היא סידור פרחים. בשונה מזר פרחים, שיש למקם באגרטל, לדאוג לניקיון המים ולחידוש חתך, סידור פרחים מגיע מוכן בתוך כלי/סלסלה/ קופסת פרחים מעוצבת, בה נשזרים ומסודרים כל הפרחים בצורה מרשימה וצבעונית. הפרחים עוברים טיפול וניקיון יסודי, ולאחר מכן נכנסים אל תוך ספוג לסידורי פרחים מיוחד שספוג במים נקיים. לשלוח סידור פרחים בתור מתנה יכול להיות פתרון מעולה עבור אנשים שפחות אוהבים את ההתעסקות בפרחים, אך כן רוצים שיהיה להם סידור כלשהו שמכניס צבע ושמחה לבית.

זכרו, ימי הולדת הם הזדמנות מעולה להביע הערכה לאהובים עלינו. באמצעות בחירת זר הפרחים המתאים נוכל לשמח ולרגש אותם, לעורר זיכרונות נעימים וטובים שיעצימו את חגיגות היום, ולהפוך את היום למאושר עוד יותר.

פרחים מנחמים- בחירת פרחים להבעת תנחומים והשתתפות בצער.

בזמני אבל וצער, נהוג להביע צער ותנחומים באמצעות פרחים. מחוות מסורתיות אלו מעבירות מסר של אחדות, תמיכה, זיכרון וסימפתיה.

לפרחים יש תפקיד חשוב בהבעת צער ותנחומים, שכן הם מגבירים רגשות ומספקים זכרון מוחשי לתמיכה ואכפתיות. באמצעותם ניתן להראות באופן מוחשי השתתפות בצער, ולהביע סולידריות בזמנים קשים. לשלוח פרחים לחברים באבל, או להגיע ללוויה עם זר זיכרון מפרחים מסורתיים מראים חמלה, זיכרון ותנחומים.

חרציות הן בין הפרחים היותר נפוצים המשמשים לזרים וסידורי פרחים מסוג זה, שכן הן מסמלות טוהר, יופי ועדינות. חרציות לבנות במיוחד נפוצות בסידורי פרחים אלו, בין אם מדובר בגלגל אבל או זר תנחומים.

זר גלגל אבל.

לסיכום, לפרחים יש את השפה הייחודית שלהם, המאפשרת לנו להביע רשות במקום בו מילים אינן מספיקות. באמצעות ההבנה של משמעויות הפרחים השונים בתרבויות השונות, אתם יכולים לבחור את זר הפרחים המושלם והאידיאלי לכל אירוע. זכרו לקחת בחשבון את העדפותיהם של מי שמקבלים את הפרחים, את האווירה שתרצו שתהיה באירוע, ואת הרגשות שאתם רוצים להביע. תנו ליופי של הפרחים להוסיף מגע קסום לרגעים החשובים בחייכם.

עדיין מתלבטים? צוות החנות של ‘פרחים בנעם- משלוחי פרחים מהחקלאי ללקוח’ ישמחו לעזור ולסייע לכם בבחירת הפרחים המושלמים לאירוע שלכם.

פרחים בנעם

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותקבלו את המבצעים הכי חמים לפני כולם!

+ 15% הנחה

על הקניה הבאה שלכם!

שלום אורח

בואו לרשימה שלנו

תהיו הראשונים שידעו על מבצעים ועל פרחים מיוחדים שמגיעים אלינו לחנות

דילוג לתוכן