חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

תפריט

טיולי פריחה- המקומות הכי צבעוניים לטייל בהם

פרג

במדינת ישראל ניתן להנות מטבע מגוון ועשיר- החל מהמדבר הצחיח (לכאורה) בדרום, לאיזור צפון מערב  הנגב, שם כבר נוכל למצוא פרדים בשפע ואת פסטיבל דרום אדום, ואילו בצפון נמצא מקורות מים ומעיינות נסתרים ומקסומים.

בין כל המגוון הזה, ניתן למצוא ולתכנן מגוון רחב של ימי טיולי צבעוניים במיוחד, בהם נהנה משיא הפריחה, שלל צבעים, ריחות, ובחלק מהמקומות אף נוכל לחזור עם זר קטן הביתה.

פסטיבל דרום אדום- אפשר לכנותו גם חג הכלניות.

לתקופה קצרה בשנה, לרוב בסוף חודש ינואר, ועד תחילת חודש מרץ, מתמלא אזור צפון הנגב בפריחת כלניות אדומות מרהיבות. לחגיגת הפרחים הזו מצטרפות גם שלל פעילויות כמו מרוץ הכלניות, סיורים שונים באזור, עגלות אוכל, לינה בקרוואנים, שווקים וירידים של תוצרת חקלאית מובחרת, ועוד מגוון פעילויות מהנות לכל המשפחה.

אנחנו בפרחים בנעם- חנות פרחים בבאר שבע אספנו עבורכם המלצות למקומות הכי יפים אליהם אפשר להגיע ולהנות מפריחת הכלניות האדומות בפסטיבל דרום אדום.

יער שוקדה-שוכן במערב הנגב, בתחום המועצה האזורית שדות נגב. את היער פיתחה קק”ל בשיתוף תושבי המושבים הסמוכים.

ביער מספר חניונים, ביניהם חניון הכלניות, שזכה לשמו בשל פריחת הכלניות האדומות העזה שמאפיינת אותו בחודשי פברואר.

ואם כבר הגעתם ליער שוקדה, אל תשכחו לבקר במשתלת דרך הזית במושב זמרת הקרוב- משתלה ענקית ובה בית קפה בוטיק קטן עם ארוחות בוקר טעימות בטירוף, אוסף ענק (הכי גדול בארץ!) של עצי זית עתיקים, עם עצי זית בני יותר מ4,000 שנה, ובניהם, עץ מיוחד ששרד פגיעה ישירה באחד מסבבי הלחימה, ולאחר מספר חודשים בהם עמד וקמל, החל ללבלב מחדש!

בנוסף, תוכלו לשכור קרוואן מפנק מהאפי קרוואן- השכרת קרוואנים מפוארים, ולעשות לילה בפארק אשכול המדהים.

שמורת פורה

את פריחת הכלניות האדומות תוכלו לראות גם באזור שמורת פורה.

שמורת פורה, שבמשך רוב השנה נצבעת בצבעי חום האופייני לאזור, הופכת לגן עדן של ירוק ואדום בחודשי החורף, עם מגוון עשיר של צמחים מקומיים, וכמובן- כלניות.

שמורת פורה, הממוקמת בצפון הנגב, בין צומת פלוגות לבית קמה, משתרעת על פני שטח של כ 12 דונם, נקראת כך על שם חורבת פורה, שנמצאת בחלקה המערבי.

שימו לב שאתם הולכים בשבילים המסומנים ולא יוצרים שבילים חדשים.

אם יתמזל מזלכם תזכו לראות גם את בעלי החיים השוכנים באזור.

פרחים נוספים שככל הנראה תיתקלו בהם במהלך הטיול שלכם בשמורת פורה- עיריות גדולות ורודות, אירוס ארץ ישראלי, שמשון הדור, דודא רפואי ועוד רבים ויפים אחרים.

השמורה פתוחה לכולם והכניסה היא בחינם. קחו בחשבון שבשיא העונה מעט קשה למצוא חנייה.

זר כלניות טריות בשלל צבעים מרהיבים.

פריחת הנוריות בניר יצחק.

אם במקרה נתקלתם ברשת בתמונות של אנשים על רקע מרבדי פרחים ענקיים, מסודרים בשורות לפי צבע- ככל הנראה שראיתם תמונות של אותם אנשים בטיול לשדה הנוריות בניר יצחק שבחבל אשכול.

מידי שנה, בסביבות חודשי מרץ- אפריל, השדה מתמלא בפריחת נוריות צבעוניות. המחזה המרהיב נמשך בערך חודש, בו ניתן להגיע למקום, להצטלם על רקע השדות הענקיים, להנות מריח הפרחים המרענן, ואף לחזור עם זר פרחים קטן הביתה. שימו לב! חשוב לגזור את הפרחים עם מספריים ולא לקטוף, שכן הפרחים צומחים מפקעות וקטיפתם בצורה אחרת יכולה לפגוע בהן!

השדה נמצא בסמוך לקיבוץ ניר יצחק, והוא מקור פרנסתם של חקלאי האזור. אנא שימרו עליו עבורם ועבור המטיילים הבאים שיגיעו אחריכם.

צוות ‘פרחים בנעם- חנות פרחים בבאר שבע‘ מאחלים לכם קטיף מוצלח וטיול מהנה!

נשמח לסייע ולענות לכם על כל שאלה- התקשרו או שלחו לנו ואצאפ עכשיו.

פרחים בנעם

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותקבלו את המבצעים הכי חמים לפני כולם!

+ 15% הנחה

על הקניה הבאה שלכם!

שלום אורח

בואו לרשימה שלנו

תהיו הראשונים שידעו על מבצעים ועל פרחים מיוחדים שמגיעים אלינו לחנות

דילוג לתוכן