חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

תפריט

איך מכינים זר לכלה

זר לכלה הוא חלק בלתי נפרד מיומה הגדול. ולעתים קרובות אף מעוצב בצורה מאד ספציפית כדי להשתלב בהרמוניה עם נושא החתונה ושמלת הכלה. הכנת זר כלה יכולה להיות משימה מאד מאתגרת. ולכן אם אתם מתכננים לעשות זאת לבד יש לדעת איך לעשות זאת. אך עדיין, עדיף שידיים מקצועיות בשזירת זר הפרחים יעשו זאת. אם בכל זאת החלטתם בעצמכם להכין זר כלה, יש לנו מספר טיפים עבורכם ליצירת זר כלה קסום ליום החתונה.

איך מכינים זר כלה צעד אחר צעד

לפני שמתחילים בתהליך יצירת זר לכלה, חשוב להבין ממה מורכב הזר. הזר כולל פרחים, עלים, וקישוטים כמו תחרה או סרטים. זאת בהתאם לעיצוב המבוקש. לעיצוב זר כלה ישנם מספר שלבים שגם מי שמכין אותו לבד, וגם מי שמכין באופן מקצועי חשוב שיכיר אותם:

·        תכנון הזר

השלב הראשון ביצירת זר כלה הוא תכנון העיצוב שלכם. צריך לקחת בחשבון את הסגנון האישי של הכלה. את סגנון הצבעים של החתונה, ואת העונה. לדוגמה, ורדים הם בחירה זמינה ונגישה המתאימה לכל עונה בשנה. בעוד שהאדמוניות פורחות באביב, והדליות נמצאות בשפע בסתיו.

·        איסוף החומרים ליצירת הזר

על מנת להכין זר כלה מדוגם תזדקקו למבחר של פרחים וירק. סרט פרחוני, מחזיק זר או קישוט פרחוני. סרט או חומר אחר לעטיפת הזר, חוט חגיגי וסיכות עם ראש פנינה. זכרו לרכוש פרחים נוספים למקרה והפרחים נשברים. או פשוט לא נראים לכם. תמיד טוב שיהיה לכם גיבוי.

·        הכנת הפרחים והירק

לאחר שיש לכם כבר את כל חומרי הגלם ותכננתם את העיצוב זה הרגע להכין את הפרחים על ידי חיתוך הגבעולים בזווית (מה שמאפשר ספיגת מים טובה יותר), הסרת העלים ליד הבסיס. והסרת עלי כותרת פגומים. השקו את הפרחים על ידי הנחתם בדלי מים למשך מספר שעות לפני שאתם מתחילים בסידור.

·        התחילו את הסידור

כשאתם מסדרים את הזר, התחילו עם הפרח העיקרי במרכז והתחילו לבנות סביבו. הוסיפו פרחים בתבנית ספירלה וזכרו להפוך את הזר בזמן העבודה כדי להבטיח שהוא ייראה טוב מכל הזוויות. שנו את הגובה והמיקום של סוגי הפרחים השונים כדי להוסיף מרקם ועומק.

·        הוסיפו עלי ירק ופרחים נוספים למילוי הזר

ברגע שאתם מרוצים מסידור הפרחים העיקרי שלכם, הגיע הזמן להוסיף ירק ופרחי מילוי. ירק כמו אקליפטוס או שרכים יכול לספק רקע יפה לפרחים המרכזיים בזר. בעוד שפרחי מילוי מוסיפים נפח ומורכבות לזר שלכם.

זר כלה אלגנטי ומיוחד

כיצד מתבצע עיטוף זר כלה

כעת הגיע הזמן לעטוף את הזר. עטפו את הסרט הפרחוני סביב הגבעולים, עשו זאת ממש מתחת לפרחים ועד לקצה ידית הזר. פעולה זו תעזור לשמור את הפרחים במקומם. בעזרת החומר שבחרתם(בדרך כלל סרט סאטן או תחרה), התחילו מלמעלה, ליד הפרחים, ועטפו בחוזקה את הידית. ברגע שאתם מגיעים לתחתית, אתם יכולים להפוך את הכיוון ולהמשיך ולעטוף בחזרה למעלה. אבטחו את הקצה עם סיכה בעלת ראש פנינה, וודאו שהיא נדחפת דרך הסרט ומשם אל צרור הגבעולים לאחיזה איתנה.

ברגע שהזר שלכם מוכן, חשוב לאחסן אותו כראוי כדי להבטיח שהוא יישאר טרי. שמרו את הזר באזור קריר ללא אור שמש ישיר ודאגו להעניק לו לחות קלה במים כדי לשמור על לחות הפרחים.

אתם לא חייבים לעשות זאת לבד

הכנת זר כלה הוא תהליך יפהפה המוסיף נופך אישי לחתונה. אל תפחדו לתת ליצירתיות שלכם מקום וליצור משהו משמעותי. זרי כלה לרוב מתאימים בעיצוב שלהם אל טבעות אירוסין ואל שמלת הכלה. או אל קונספט האירוע.

כאשר אתם מבקשים ליצור זר כלה מומלץ לגשת אל חברות המתמחות בזרים אלו ואל ידיים מקצועיות ועדינות שיכולות לשזור לכם זר פרחים מהאגדות. חברה מקצועית תדע להעניק לכם את הליווי הנכון גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית ליצירת זר הכלה המושלם.

יום החתונה הוא היום החשוב והמרגש ביותר בחייכם. היום בו אתם מתחילים חיים חדשים. אל תפחדו להיות יצירתיים, גם כאשר מדובר בזר כלה. אל תפחדו להתאים כל אלמנט של החתונה לטעם האישי שלכם. אחרי הכל, חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר. המוכשרות ביותר. ותרגישו שאתם מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר.

פרחים בנעם

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותקבלו את המבצעים הכי חמים לפני כולם!

+ 15% הנחה

על הקניה הבאה שלכם!

שלום אורח

בואו לרשימה שלנו

תהיו הראשונים שידעו על מבצעים ועל פרחים מיוחדים שמגיעים אלינו לחנות

דילוג לתוכן