חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

תפריט

איך הפרחים שלכם מועברים מהחקלאי לדלת הכניסה שלכם

GLADIOLUS

האם תהיתם פעם איך זרי הפרחים היפים האלה בחנות שלנו מגיעים אליכם? בפוסט זה בבלוג, נסקור את התהליך של משלוח פרחים מהחקלאי לדלת הכניסה שלכם. התראת ספוילר: זה קצת יותר מסובך מאשר רק לשים אותם בקופסה ולשלוח אותם!

הצעד הראשון:

הצעד הראשון במשלוח פרחים מהחקלאי אל הלקוח הוא הקציר. בהתאם לסוג הפרח, זה נעשה על ידי חיתוך הגבעולים עם סכין או עם מספריים. ברגע שהם נחתכים, הפרחים מונחים לתוך דליי מים כדי שיוכלו להישאר לחים במהלך ההובלה.

משם מועברים הפרחים לעבור בקרת איכות. ששם בעצם כל הפרחים הפגומים או הנבולים מוסרים כך שרק הפרחים הטובים ביותר נשארים והופכים את הזר לזר פרחים של פרחים בנעם. שאר הפרחים מדורגים לפי גודלם וצבעם לפני שהם נארזים למשלוח.

לאחר מכן, הפרחים מועברים ליעדם הסופי, ישירות לבית הלקוח. כדי להבטיח שהם מגיעים טריים ויפים, פרחים נשלחים בדרך כלל באמצעות שירות משלוחים מהיר לא משנה אם אתם מתגוררים בנווה פריצקי או בבאר שבע אתם תקבלו את הפרחים תוך מספר שעות. וככה הפרחים שלכם עוברים מהחקלאי לדלת הכניסה שלכם!

סיכום:
אנו מקווים שאהבתם את המאחורי הקלעים על איך הפרחים שלכם מועברים. בפעם הבאה שתקבלו זר פרחים או סידור, תוכלו להעריך את כל העבודה הקשה שהושקעה בהגשתם אליכם!

פרחים בנעם

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותקבלו את המבצעים הכי חמים לפני כולם!

+ 15% הנחה

על הקניה הבאה שלכם!

שלום אורח

בואו לרשימה שלנו

תהיו הראשונים שידעו על מבצעים ועל פרחים מיוחדים שמגיעים אלינו לחנות

דילוג לתוכן